07 March 2009

Beberape perkara yang anda perlu taw tentang ae sook:

Kenapa name ae sook??? Mesti korang tertanye2 kn??? Ae sook tu adalah nama korean yg ak bik dlm Internet… maksudnya, ae = cinta, sook=kesucian.. ak pilih nama tu, sebab ak suka sgt dgn bhs korea….dorang ckp bhs korea pn cm best jer kan… jd ak nk juga ad nama korea untuk diri ak ni… hehehe..

bleh dikatakan taw la ckit2 dgn bhs jepun dn korea… coz, kat u aku, ak ada bik subjek elektif bhs jepun,.. roswati sensee yg byk mengajar dan tahan kerenah pelajar2 nye yg susah nk faham bhs jepun ni… doomo, arigatoo gozaimasu, roswati sensee. Kalu bhs korea lak, aku blajar melalui cite2 korea.. cuba memahami apa dorang ckp.. kalu rajin pn, bleh blajar bhs korea kt Internet…

suka sgt dgn kucing,... kat umah aku ad 14 ekor kucing... semua ahli keluarga aku suka kucing... jd x de mslh kalu nk jaga dorang... kucing kesygan aku namanyer aaa auw... dia comel sgt.. kalu ak blik umah selalu jgk tido dgn dia... rindunye nk peluk aaa auw... sepjg ak berada kt u ni, omma dn eya adik ak yg jaga kucing aku... gamsahamnida, arigatoo gozaimasu...

bleh wat suara ank kucing… terjadi bile ad ank kucing yg baru dilahirkan di garaj kereta rumah ak.. ak try ar ikut suara ank kucing tu.. bleh dikatakan seiras ar jgk dgn suara dia… smpai kan penah aku kaco ibu kucing yg sedang lena tido diulit mimpi..dia terjaga dari tido bile dgr suara ank kucing, Siap t’cari2 ank dia kat ner….he3x jht btl ar aku ni…

bleh tahan mkn pedas,masin, dan masam… tp yg Manis ak x leh thn… rase nk muntah… penah mkn pedas smpai skt perut… hehehe… aku mmg berharap sgt kalu bleh mkn lada yg terpedas didunia yg di tanam di india, nk taw mcm maner rase pedasnyer 2… nama lada tu ak luper ar.. kalu yg masam plak, mmg ak bleh thn la smpaikan aku bleh kenakan adik2 aku bile suruh dorang rase buah limau yg ak mkn…ble dorang mkn buah limau yg masam, mcm2 expression muka dorang, pastu ak tergelak smpai tertonggek dah.. pastu bile masa limau yg ak ckp Manis plak dorang dah x cayer dah.. sedíh btl.. tp ak pn x rugi pape…yg bestnyer.. kalu buah limau tu manis, ak sorang je yg dpt mkn... hehehehe...

dulu fobia ble nak joging… tp skrg dh ok…sbb penah jatuh ms jogging kt matrik.. dapat 3 jahitan di lutut… cuti skt, selama 1 minggu…

Suka warna merah, kelabu, hitam, putih, biru dan purple

suka kumpul majalah klik... dr thn 2004 hgga skrg...

penah gemuk ms kat matrik, tp skrg dh kurus ckit… sbb tu slalu jogging… oppsss….

minat giler dgn TVXQ... smpai kan ble dgr lagu mirotic dan rising sun, mesti ak nk menari punyer... heehe...

suka beronline...ak kalu dh online, mmg lama giler...bleh dikatakan khusyuk...smpaikan minnie ckp ak x de keje laen la tu bertenit jer manjang.... bertenit tu maksudnyer berinternet...

takut dgn lipas, biawak, ular, lintah, ulat bulu... etc...

Makanan kegemaran: pedas, ikan pari & ikan keli msk asm pedas, nasi ayam yg omma ak wat, sate ayam, burger aym... minuman lak: air mineral jenama Bleu, honey drew susu blender kat kedai nasi aym...

No comments:

Post a Comment